Borko Veljović: PREKO CRTE


Borko Veljović: PREKO CRTE
2011, roman, 117 str.

Cena: 300 RSD

Borko Veljović: OVER THE LINE
2011, novel, 117 pages
Language: Serbian

Price: 300 RSD




„Ljudi su truli."
U svakom smislu. Ni ne pokucavši, koleginica upada u kancelariju, smešta negovanu guzicu na stolicu preko puta moje i počinje da mi priča o zaposlenima. Radi to iskusno. Isprva to ne liči na ogovaranje; čak sam pomislio da se iza svih tih prepričanih dogodovština krije dobra namera. Nabacujem osmeh vredan njenog očekivanja i počinjem kvalitetno da klimam glavom. Pitam se šta blebeću o meni kada im okrenem leđa. Sitne kose oči je izdaju. Siguran sam da me prezire. Šuška dok priča. Sva je poput zmije – zabavlja me ta misao, zamišljam je kako puzi među stolovima, preti raspolućenim jezikom.
Direktori, šefovi, menadžeri, zamenici, službenici, svi ti lešinari lebde hodnicima preduzeća, galame, kinje slabije. Svako svakog zakači u toj orgiji. I svi su nekako zadovoljni onim što im život pruža. Naravno, pričaju drugačije, ali… Ja im ne verujem jer su šuplji iznutra. Jadni su. Samo interes, novac. Gaziti i preko mrtvih ako treba. Moderni Čičikovi...


Borko Veljović (1977) rođen je u Beogradu, gde živi i radi.
Objavio je romane Deca bez očiju (2007) i Preko crte (2011) u izdanju Trećeg Trga.

Нема коментара: